Tuesday 26 August 2014

en vän för något

Jag vill prata om saker som är ganska viktigt för mig. Det finns kärlek och en mina personliga brister. Saken är den att jag är ganska förtjust i kärlek, jag tror att det är en ganska okej deal. Men jag ska erkänna att min emotionella bagage har byggt upp murar som inte ens en chock och bävan kampanj kunde få ner. Men jag älskar. Och faktum är att jag älskar till och villkorslöst.

Jag har en lastbil. Det är lite av en liten lastbil, men jag är bekväm med mig själv, så det är okej. Jag tror att jag älskar det. Jag hade en vän för något år sedan fråga mig om jag kunde ha någon bil i världen vad skulle jag ha. Och bortsett från att pupuk merk hantu hormon herbal hayati zpt asli hewan ikan gaharu durian coklat termurah påpeka att min vän och jag tydligt har slut på saker att diskutera och bör nog gå skilda vägar, sa mitt svar att jag älskar min lastbil (naturligtvis jag sa att jag skulle hålla min bil). Saken är den att dess ganska gammal, nästan 10 år. Och det verkar locka besvär, var det uppdelat i två gånger, knappat en gång och slog med ett paraply av min brorson gång. Det har ingen stereo och typ av dofter. Men när det kommer till kritan ... Jag bara älskar det där.

Jag tar min bil, nya, gamla, fett, skinny, misshandla eller blankt. Men, jag kunde helt enkelt inte ta den med lastbilssidan reklam. Även om någon erbjöd mig pengar, vilket skulle innebära att min bil skulle börja ge tillbaka lite, i stället för att suga pengar ur mig som en läcka som det har varit; Jag kunde helt enkelt inte hantera det. Min lastbil är en individ som sätter ett leende på mitt ansikte nästan varje gång jag ser det. Lastbilssidan reklam skulle helt enkelt förorena en sak i mitt liv som inte har fläckas av personliga brister (det är faktiskt inte helt sant, kan jag känna mig själv att bli förtjust i denna hund som heter Luca nära mitt arbete).

No comments:

Post a Comment